Klantenservice

Klantenservice Open tot 17.00

Welkom bij de klantenservice van 101BHV.nl. Wij staan klaar om je direct te helpen! Wij zijn op werkdagen van maandag tot vrijdag bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Veelgestelde vragen

  • Wanneer ontvang ik mijn BHV certificaat en pasje
    Als je door de instructeur competent bent verklaard heb je recht op het BHV certificaat en BHV pasje. Zodra de factuur voldaan is sturen wij binnen 1-2 werkdagen het BHV certificaat en pasje aangetekend op via PostNL.
  • Ik heb mijn BHV certificaat niet ontvangen

    Dat is vervelend! Dat je BHV certificaat en BHV pasje nog niet ontvangen hebt, kan meerdere oorzaken hebben.

    1. De betaling is nog niet ontvangen, waardoor wij de BHV certificaat en pasje nog niet hebben verstuurd.
    2. Het is wel verstuurd, maar ergens blijven steken bij de post.
    3. Wij hebben het naar een verkeerde adres gestuurd. Neem contact met 101BHV.nl op om het te controleren.
  • Wat zijn de betaalmethoden

    Betalen gaat bij 101BHV.nl gemakkelijk en veilig. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken en kun jij veilig en snel afrekenen. Tijdens het aanmelden kun je kiezen uit de volgende betaalwijze:

    • iDeal
    • Visa en Mastercard
    • Paypal
    • Vooruit op factuur
    • Achteraf betalen
    Betaalmethoden
  • Wachtwoord herstellen of wijzigen

    Wachtwoord herstellen of wijzigen

    In het Helden portaal kun je je eigen wachtwoord herstellen of wijzigen. Wel zo fijn als je je wachtwoord vergeten bent of om wat voor reden dan ook wilt herstellen.

    1. Klik op Ik ben mijn wachtwoord vergeten (ook als je enkel deze wil wijzigen)
    2. Vul je e-mailadres in waarmee je bekend staat in het systeem
    3. Klik op Reset Wachtwoord
    4. Indien dit e-mailadres bij ons bekend is, wordt er een e-mail gestuurd naar dat e-mailadres. Check ook je spam! Ontvang je na een aantal minuten nog geen e-mail? Dan is de kans groot dat het e-mailadres niet bij ons voorkomt.
    5. Klik op de link die in de e-mail staat
    6. Vul 2 keer hetzelfde gewenste wachtwoord in
    7. Klik op Stel Wachtwoord In
    8. Je krijgt direct een melding te zien. Als deze goed is kun je direct inloggen met je e-mailadres en het zojuist ingestelde wachtwoord. Is deze fout, dan moet je de procedure opnieuw herhalen.

Neem contact met ons op

Stuur een email

info@101BHV.nl of vul het contactformulier in.

Bellen

Je kunt ons bereiken op: 085-79 20 131

WhatsApp

WhatsApp met ons! Stuur ons een WhatsApp naar 085-7920131.